Kvalita je důvodem pro úspěch společnosti Xiaomi, říká zakladatel a CEO Xiaomi Inc. Lei Jun

Martin Beránek (15.2.2018)
Rok 2016 nebyl pro značku Xiaomi nikterak růžový, protože její prodeje klesly zhruba o třetinu. To už se ale nedá říct o roce 2017, který hezky zrekapituloval právě CEO Lei Jun, oceněný titulem Businessman of the Year 2014 (Forbes). Proč si Lei Jun myslí, že má značka stále větší a větší úspěch?

V roce 2017 se značka Xiaomi stala jednou z 5 nejvýznamnějších světových značek

Je to tak. Obrovský úspěch, kdy bylo distribuováno 23,16 milionů kusů výrobků této značky, byl zaznamenán v 2. kvartálu roku 2017. To je nárůst téměř o 70 % a to už je opravdu slušné. Je dost možné, že nyní na konci roku se firma dostane až na 90 milionů kusů výrobků Xiaomi, které najdou své spokojené majitele. Kvalita je důvodem pro úspěch společnosti Xiaomi, říká zakladatel a CEO Xiaomi Inc. Lei Jun

Je to všechno pouze o kvalitě, protože z dlouhodobého hlediska by značku nekvalitní výrobky „dohnaly“

Zní to docela logicky, že? Stejně jako Ingvar Kamprad ve Švédsku i v Číně pochopili, že kvalitní výrobek nemusí stát „majlant“. Lei Jun v jednom svém vyjádření uvedl, že kvalita výrobků byla jejich hlavním cílem pro rok 2017. Samozřejmě nezapomněl připomenout, že se také zdokonalili v systému dodávek, hodně technologicky inovovali a snažili se nastavit co nejpříznivější ceny.

Bez ohledu na to, jak levný smartphone je, pokud není trvanlivý, nebude přitahovat dobrý trh

Stručně řečeno to znamená, že kvalita smartphonů přímo ovlivňuje uživatelskou zkušenost, která určuje, zda se bude produkt prodávat. A protože my máme vesměs samé pozitivní recenze, hodláme s Xiaomi růst i my v Xiaomistore.cz! Zdroj: www.gizchina.com Autor: Martin Beránek